my clock!!!!

follow

flower

background





welcome

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

scrool

copy

facebook

buaian

♥♥forever alone♥♥

Followers

Thursday, 29 December 2011

my heart

lara lagi
assalamualaikum. . 
aq x tw nak luahkan kat sape skang nyh. . 
tp hati ku tol2x ngh terseksa. .  
to liza:if awq syg kan dy sngt sy rela undur dri. . sy tw awq terseksa. . awq rndu dy.  .da trg awq nye status untok hubby sy. . 
xpew :))
saya x kesah.  .da biase da smua nyew.  .
oke aq ngaku mmg aq sakit ati tp smua nyh skjap jep kowt.  .
but ati aq bgai dihiris skang nyh.  .
mybe aq cemburu kowt.  .ntahlha guys. . 
biasalah adat bercinta msti ade perpisahan. . ade suka duka kan.  .xsmudah yg kite sngkakan.  .
bila prmpuan da syg laki . . huh, tuhan jep tw.  
to my hubby :it;s k dear. . i know it's hard 4 u.  .
just trme dy jep .  .x susah kan? ?
sy tetap ade dlm aty awq even kite da x de ppew pon.  ..one day saya pnh ckp bnda nyh akn blku.
tol x b? ?
dear.  .i love u so much . . my love just 4 u but if our relationship is over here.  it's k. . 
i will pray 4 u all. . . .
i mean it. .  .
:))

Wednesday, 28 December 2011

percayalah hati saya sangat sensitif

assalamualaikum. . . 
awak kalau bukak blog nyh saya hope awq fhm syg..  .
bkn niat saya nak off hp,xnk reply mct awq.. . . . 
tp hati saya sekarang sensitif sangat. .  
saya mintak maaf wat awq mcm nyh . ..mybe ade baiknye saya matikan diri daripada perang belakang hari. . 
maafkan saya syg. .  .saya da bce pew yg cazen sy bg . . 
yeah, sy akui mang saya syg awq.  .tp knp awq suke wat air mata nyyh mngalir shah. .   
ape slh saya. . sy ajak awq skype. . awq kata oke. . 
tp knp awq wat bodoh x bls pown. .  
sedih sangat saya.. saya da lha demam x baik2. . 
susah sngt kep awq nak fhm saya syg. . saya nyh gurl awq tp npew awq lyn saya mcm nyh. . 
x payah lha awq risau pasal saya. . saya oke :))
x mati pon kat dalam rumah. . .awq x percaya kan saya kep shah??
cinta saya untuk awq jep shah. . xde name lain dlm hati nyh. . 
my heart belong to you shah. . only u. . 
syg. .  .maafkan saya lau saya wat awq mcm nyh. . 
tp nyh plihan saya. . . 
take care :))

Wednesday, 14 December 2011

nO shOw

assalamualaikum korang. . . 
da lame aq x update blog. . 
td aq off day tp shah no show. . well aq yg majok ngn dy. . 
dy da x de mase ngn aq. . 
td kiteowang tgk wayang ombak rindu. . 
best sngt citer tu. . .
meleleh seyh air mata ku dlm cinema. . . 
sedih sngt aq tgk . . . aq hope sngt aq ngn shah bkn mcm tu. . .
jauhkanlha ya allah.. . .
semoga kiteorang masing2 tabah ngn dugaan yg bakal dtg nnti. . .
so syg. . 
ni lgu sy bg kt awq. . .heeee hope u enjoy dear~

Thursday, 1 December 2011

FOlloWERs Aq Ke 100

~assalamualaikum~
alhamdulillah akhirnya aq da jumpe followers yg ke 100. . 
aq da bace da blog dy. . .
btw~~sorry k syg~
just cool jep. . .anything happen jgn mngalah. . 
if awq sygkan dy. . 
go find him.  .jgn lepaskan org yg kite syg. . . blm terlambat lg iman,,
aq bace blog dy nak nanges pon ade meyh. . 
well,laki ade kalanye ego tinggi iman. . 
sbr jep lha. . . kite sbgai pmpuan kne bersabar jep . . 
if korang nak jenguk blog dy. . . http://imanminan.blogspot.com/
follow lha. . . 
ape2 pon kite kne troskan hidu kite syg. .  .
one day awq akn jmpe org yg lg btter than him,. 
sbr k :)

Monday, 14 November 2011

hangout bersama

~assalamualaikum pembaca setia~

uwaaa..buhsan gile leyh x on9 kat skewl!
x de function meyh....
aq nak p kursus!!!
shah lak leyh g sane...rindu gile leyh x,. . 
emmmmmm. . . .mase rabu lepas aq p wat akaun nan dy. . 
mangkok pnye shah dtg late...mase dtg bank bole lak da ttop..
arrgghhh! !nak p klinik pon da ttop jugak..
sengal tol ar dy nyh. . bf sape lak siak. . .
mcm sial! !grrrrr..
so prot aq da lapar aq nak mkn. . .aq p mcd. . 
lalalalalala~~
mentang2 awi nyh aq off day ngn dy.,mcd gak aq nak p,. ,. 
p mkn..nyum3x..
aq nan dy x de keje ar awi tu...
x tw nak wat pew seyh...nak tgk wayang da late. . .
nak amik picx btri leyh kong,,,
sengal leyh x??
hahaha...btw aq rindu bole x ngn dy..even tiap2 awi  dpt jmpew dy..
heeee~~~~

Thursday, 3 November 2011

BEiNg TogeTHEr

entry kedua yang aq nak cerita nan korang ialah kisah aq ngn dy :)
lepas balik dari majlis kat skewl...
aq dpt pngilan yg mmber kiteowang (samsol)
suruh dtg ade interview dkt mcd :))
so aq pon suruh abg sedara aq anta aq p cs~~
dipendekkan cerita masa aq tnggu mamat tuh sampai aq lepak kat popular
dah puas aq round satu cs pon dy x smpi2 lg...geram nye=.="
aq p mcd lepak kat bawah. . . .
nak dkt stengah jam jugak aq lepak mcd baru dy sampai...
so abg hidayat pon amik borang sruh kiteowang isi:))
lps isi borang dy trgkan lbih detail dkt kiteorang..so esok kiteorang start kejew...
and i alwayz spent time with him :))(kjew pon same2 kan)
hehehe...aq syg sngt nan muhammad shah putera bin abdul rahman..
thnx dear be my partner of my life :)

~thnx 4 reading guys~~

hari mEMaRtaBAtkAN bAHasA(aNUgEraH cItRA)


salam pembaca yang dirahmati allah...
sini ade 2 entry !this is first..
hari khamis(3/11/2011)sekolah aq telah terplih menjadi tuan rumah
bagi memartabatkan bahasa jiwa bangsa...
sekolah aq mendapat johan dalam negeri johor...
so meyh kite tgk picx2 yg kiteowang smpat2 snap:))
pintu masok kedalam dewan. . .sblm masok kne daftar dlu ckgu2
penyambut tetamu yang comel2...kesian korang berdiri lame:)
alahai kazen aq sowang nyh=.=
kechik jep orgnyew..
sementara xde kjew...kiteowang snap picx psangan sweet couple sowang nyh
kiri kanan tu pngapit dy :))
ustazah aliza :) senyum sakan nmpk..ape yg dy eppy sngt tuh !
pemain jidur dah sedia tapi mana tetamunyew.....
menunggu ketibaan tetamu terhormat kite sbntar lg :)
akhirye samapai jugak vip kite nyh....ape citew vip pun bole terlepas nyh...
tu lha...simple sngt kan :))
ni namanye dax2 yg tgh x de kjew tp crik kjew :))
kesian pokok tu jadi mangsa korang

semua picx di atas xde picx aq kan.....mane pergi aq...
nak tw aq jadi pew ari tuh :))
tadaaa. . .
aq jadi pramusaji vip lha....hehee:))
aq pon turut terlibat gak time nyh
 wati and azrin :)) kechik jep kamoo berdua. .
 me and watie :)
 tidak ketinggalan bersama azrin :)
this is me. . . . . .

eppy  sngt time nyh...hope skewl kiteorang lbih maju kehadapan :))
thnx 4 reading=.="

Monday, 31 October 2011

assalamualaikum pembaca setia....hari aq terbaca artikel ni dekat blog kawan aq
so aq berminat nak kongsi ramai2 dekat korang...
harap korang curik mase tuh bace artikel nyh......
:P
Firman Allah SWT, bermaksud "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" (Surah Muhammad, ayat 7)

Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Allah yang maha Esa. 
Tetapi bagaimana kita mengetahui dia memang ditakdirkan untuk kita? 
Allah SWT mengurniakan manusia telinga untuk mendengar,
mata untuk melihat dan akal untuk berfikir. 
Jadi gunakan sebaik-baiknya bagi mengungkapkan rahsia cinta yang ditakdirkan. 

Dua manusia yang rasa mereka dapat hidup bersama dan memang dijodohkan pasti memiliki ikatan emosi , spiritual dan fizikal antara keduanya. 
Apabila bersama, masing-masing dapat merasai kemanisan cinta dan saling memerlukan antara satu sama lain. Lalu gerak hati mengatakan, dialah insan yang ditakdirkan untuk bersama. Benarkah ia seperti yang diperkatakan?

Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita :

1. Bersahaja

Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.

2. Senang Bersama

Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.

3. Terima Kita Seadanya

Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.

4. Sentiasa Jujur

Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.

5. Percaya Mempercayai

Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.

6. Senang Bekerjasama


Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, 
kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?



7. Memahami Diri Kita


Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, "lidah sendiri lagikan tergigit", inikan pula suami isteri'. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.

8. Tampilkan Kelemahan


Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.

9. Kata Hati

Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.


10. Solat Istikharah dan Tawakkal

Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. 
Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati. Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. 

Sunday, 30 October 2011

tutti fruity nyum3x

wee~~
today aq ,ika n makcik aq pergi tutti fruity...
first time lha katekan masok sane....selama nyh abg aq yg belikan...
mcm org jakun da aq nan kazen aq..
blur x tw wat papew~~
sampai ade abg nyh dtg senyum jep...
dy yang ajar cm new nak amik..
mase nak pilih ais krim tuh...
aq try tolak bawah tp susa sampai abg tu dtg blik ckp"tolak jep. . x meletop pon bnda tuh"
bngang leyh x aq dy ckp mcm tuh....
hehehe~~then dy senyum jep kat aq(jgn mrh shah)
dy tnye aq n ika nyh adq beradik kep x..so kami jwb lha spupu~~
dy pon tros ckp "oh kazen ea...dua2 cntek"
hahaha..merah mkew kiteorang....da rmai pandang~~
wee~~tp mang best lha td...

 thnx ea abg ajar kiteorang td.....xde lha bodoh sngt nnti lw dtg. .


nyum3x sedap sngt! ! !
lalaalala~~




ENTRY KETIGA ! !

~~assalamualaikum semua makhluk allah~~
wee....ingt lg x pasal aq nk cite entry ketiga..
now aq nak citew,
before this...
SOOO SORRY SHAH PUTERA ! !
kutok awq jep syg~~
lalaalala.......

bermula lha kisah....korang tw x hp sony ericson??
tipu lha korang x tw kan...
hahaha...sepanjang aq hidup kat dunia aq x penah tgk hp latest...
x tw lha nk ckp cm new...korang tgk sendri lha hp musyuk2 syg sy sowang nyh...
ape yang korang nmpk??
penah jumpe kat kedai2 hp x sblm nyh...
bhahaha~~
sengal kan? ?aq x tw lha dynyew hp nak taip cm new...
susa bole x. . . .
cube lha korang tnye kat kedai ade x hp latest nyh..
hehehe~~
p/s:papa2 beli lha hp baru....
sakit tgn mama tkn keypad dy...
tersiksa jiwa raga....huhuhuhuhuhu ^.^

haPpY dAY ! ! ! ! !

assalamualaikum pembaca setia,...
hari ni aq ade 3 kisah nak kongsi dengan korang semua...
semua berlaku dalam 2 hari....
huhuhuhu.....
(entry pertama)
bermula lha kisah aq.....semalam aq,shah,fieza and shafiq kerja jadi waitress kat sini...
hahaha...bkn nak kutok cume meja tok pelajar mkn tidak disediakan...kesian aq tgk dak2 tuh...
mcm x mkn sminggu...bile kate time makan jep...fuh  serentak dtg....mcm semut dah aq tgk...
x smpi 10 mnit lauk semua da clean...
cayalah korang.....leyh masok ptndingan kuat mkn lha...
then mase nak balik ade aq nampak mamat ensem,..
mkew not bad lha ,tp smart..sygnyew....dy GAY lha korang...
trokkan...??
da lha gay sempat lg minat nan dak2 aq tuh..
adoiyai....kwn aq straight...xkan nk terpesong...
trokkn kowang...
kiteorang sampai uma kol 1.30pg..
huhu....blm abis citew korang....relax...
entry kedua......
kerja kiteorang x abis lg lha ...so kiteorang dpt tidur bape jam jep...coz aq n dyowang ade lg krja esok...naseb baik x jauh tmpt tuh dri uma aq...
hehehe..:P
aq n fieza bgon kul 6...
so x nk lmbtnye pasal....aq com lha musyuk2 aq nyh...
sakit ati kjot dy...asyik emmm...emmmm..eemmm... !
ngah mamai lha ktekan...
hehehe...tmpt kali nyh kiteorang smpt bergambar...coz bnyk mase..
jom tgk picx2 yg kiteorang amik...
tido jep kejew dy.....ish3..
ape yg dy ngh wat lha tuh...heee :)
sempat lg tuh online padahal nak pergi kejew....
nk masok bina bdn kep syg...heeee...tngkap curik2..
dy le nmpk lak time nyh..
hah..ni lha tmpt kiteorang work..lawakan khemah nyh...
sweet sngt wrna purple..hehee..
antara makanan yg ramai orang mnx....weee~~
nyum3x...ROJAK BUAH LHA !
lawa sangt  pelamin dy......cantek kan korang??
pengantin dy pon encem and lawa....sepadan lha !
unik leyh x kek dy...cantik sangat....suke3,,
dah lha sedap...ish. . .
ni budak2x stewardx....ape dy wat korang x tw kan...
jom kite zoom...
hah..nmpk x??mengular lebih..maen hp jep....
ape nk jdik kowang nyh....
jgn lha mkn gaji bute...lalaalalala~~
(papa2 amek picx jom)ish aq kne dngki nan dy...siot arh !
hah kan da kne mmbebel nan mama...amik picx wat mukew !
hah kan comel tp syg...asal mkew awq cam ****** !
hahaahha...jgn mrh ye lw awq bace :)
senyum sikit fieza..hehehe..kite ngh mengular nyh...xde org lg lha katekan...
p/s:bnyk kan picx yg kiteowang amik...hahaha..aq eppy bole x awi ahad tu..
bnyk gile picx aq nan dy..jom semak sekejap...
wee~~aq da gemok !!tidak !
semua picx bersama dgn cinta hati aq !
syg sngt kamoo shah putera...
hee ni time aq nan dy karok ...mmg kewajipan kot nk karok asal time kjew...
thnx fie amikkan...

burok leyh x mkew aq time nyh=.="
khusyok tol dy nynyi~~lalalalalalala
huhuhuhu.....well ni kisah yg aq nak ceritakan...
ad lg satu kisah yg lom aq citekan..
just wait~~~

~assalamualaikum~



Thursday, 27 October 2011

cINtA hAtI sayA

thnx papa....coz kite dpt bina balik hbgn kite...
syg papa...
awq cinta hati saya tw....sy selalu doa yg kite akn epy..
huhuu...semalam tidow late mct nan papa...
munyu2 kacau ma lha....papa lak da mmbute jep...
ni mct baru bgon eak....
syg kamoo sngt2 shah.....
hope we will together..

sedih boleyh ! !

hye...salam pembaca2 blogger sekalian..
hari nyh aq sedih sngt tw...nk tw knp......coz ade mamat nyh x syg aq lg kot..
ape slh aq kan......nasib malang awi nyh....
kowang,aq nak knl nan kazen syaiful bahri...but syglha ade gurl....
tp x pew...dy comeyh sngt ....emmm..
sambong blik dr oke;))
semalam aq kua p cs...smbot besday mmber..
350 gak lah abis duit kiteorang semua...emm,balik dr cs tu aq mct dy...
Y:b ,da balik lom nyh..jgn lewat sngt..
tnggu lha dy bls....berjam-jam aq tnggu last2 aq col...
ring...ring.....
Y:b asal x bls ! kt mane nyh??
F:kat uma lha...penat..
Y:owg laen pon penat..susa sngt kep nk bls....kt uma??
asal bergema jep....tipu eak..
F:mane dew ! dlm tnds lha...x cye dah lha..k lha nantok...
blm smput aq ckp dy da matikan.....
awq2,nape awq mcm nyh syg....slh ape sy kt awq ??
sedih sngt awq wt sy mcm nyh wq...
terase auw x ati sy.....
awq.....awi nyh sy sroh kwn kite mct awq,
hancur ati sy bile dy kate awq bls mct dy.....tp knp awq x bls mct sy....
awq,lw awq x suke kt sy lg..
terus terang lha wq...
jgn wat saya mcm nyh.....bg lha sy rse kbhgiaan wq...
sekejap pon x pew lha..nyh x..da keluar pun bergaduh lg....
awq x penat kep gadoh jep syg...
sy letih wq...
syg,sy tnggu awq bls mct sy.....sy ttp akn tnggu
:((

Monday, 24 October 2011


saat hilangnya kasih:)
hmm...susa aq nak luahkan kat sini kwn2..
tp ati aq berbelah bhgi,...
kowang.....slh kep lw kite nak syg seseorang??lg2 bile dy ade kngn manis kan nan kite??
kt sini aq nak cite kisah seseorang yg x mngkin aq dpt lpekan..
kowang....aq syg sngt nan dy...mase kiteowg putus..aq jep yg rase saat tuh..
syg seribu kali syg..
mcm2 aq da lalui mase cple nan dy...da mcm2 aq bdpn nan ckgu,pnolong knan smpilah pngtua..
aq nak wt cm new..
da tuh jep yg dpt aq prthnkan....nota cnta aq nan dy x kan tmat kat sni..
aq yakin ade jln nyew...even aq da berpunye...
sorry sngt...bkn nk maenkan prasaan bf aq tp smpi bile aq nak memendam...
da mang btol aq rndukan dy sngt...
shah,sy tw awq x kan bukak blog nyh...
tp sy nak awq tw...sy syg sngt nan awq shah..
terlalu sukar tok sy lpekan kngn kite...
last picx kite amik..
ni jep lha...
love u shah.....in deep my heart

geram!!!

aq geram gile awi nyh...
grrrthnx ar syg...
aq sroh ko delete relationship tuh ko wt bnda len lak.....
mang cam sial!!!
ati aq sakit gile ar awi nyh.....aq pon x tw sal aq angen sngt...
bngang tol ar....ish2.....
bngong.......sengal!!!
tu lha yg layak tok ko!!!aq sakit ati sngt......mnyirap tol aq...
sbr leyh x??
ish2....cm new aq nak atasi bnda nyh...aq pon x tw...
sbr nyew aq ,....syg2,asal ko x abis2 sakitkan ati aq.....
=.="

hei stalker!

ade stalker!!!

aq mang sakit gile ati kali nie..
ade stalker lak tiru ayat aq dlm blog...
aq nak periang ati dy pon nak..
naseb bek dy x tw wat alert2 msg nyh...
grrrr.....ko da kantoi wat care kantoi!!!
jgn suke cmpur hal aq..
kang ni mkn dy!!!
hahahahaha.....
aq pedulik pew.....ni blog aq..
suke aq nak wat pew lha .....
go away from my blog !!!

Saturday, 22 October 2011

sChoOl HOliDaY

monink all...
hehehehe......bgon2 tros p on9 laptop....
xde kjew mcm nyh lha jadinye..
mak aq dy masak pew eak??aq lapar lha
emmm...cuti sekolah dah start kan...tp bosan x tw nk wat pew meyh
CUTI SEKOLAH dah start!!!!

tp seminggu jep lha..naek sekolah ade exam lg!!
x merdeka lg lha.....ade lg seminggu nak cuti sekolah yg bebulan-bulan tuh..
x sbr sngt rasenyer...
hehehehe

bunga ros wangi
keluar bersama dia
cincin couple
sambut besday dgn dia
jumpa fmly dy
keluar dengan si dia
teman yang istimewa