my clock!!!!

follow

Daisypath Happy Birthday tickers

flower

background





welcome

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

scrool

copy

facebook

buaian

♥♥forever alone♥♥

Followers

Wednesday 28 December 2011

percayalah hati saya sangat sensitif

assalamualaikum. . . 
awak kalau bukak blog nyh saya hope awq fhm syg..  .
bkn niat saya nak off hp,xnk reply mct awq.. . . . 
tp hati saya sekarang sensitif sangat. .  
saya mintak maaf wat awq mcm nyh . ..mybe ade baiknye saya matikan diri daripada perang belakang hari. . 
maafkan saya syg. .  .saya da bce pew yg cazen sy bg . . 
yeah, sy akui mang saya syg awq.  .tp knp awq suke wat air mata nyyh mngalir shah. .   
ape slh saya. . sy ajak awq skype. . awq kata oke. . 
tp knp awq wat bodoh x bls pown. .  
sedih sangat saya.. saya da lha demam x baik2. . 
susah sngt kep awq nak fhm saya syg. . saya nyh gurl awq tp npew awq lyn saya mcm nyh. . 
x payah lha awq risau pasal saya. . saya oke :))
x mati pon kat dalam rumah. . .awq x percaya kan saya kep shah??
cinta saya untuk awq jep shah. . xde name lain dlm hati nyh. . 
my heart belong to you shah. . only u. . 
syg. .  .maafkan saya lau saya wat awq mcm nyh. . 
tp nyh plihan saya. . . 
take care :))

No comments:

Post a Comment

bunga ros wangi
keluar bersama dia
cincin couple
sambut besday dgn dia
jumpa fmly dy
keluar dengan si dia
teman yang istimewa